Oldugugibibiri Bebeğim 6 günlük. İlk günler meme ucum düz diye tutamadı sağıp verdik ve 2 gün küvezde kaldığı için mamaya başladık. İkisini götürmeye çalışıyoruz. Zorla silikon meme ucu (avent) ile tutturmayı başardık. Başta dayanacağım dedim ama 2 gündür silikon meme ucu kullanmama rağmen acısına dayanamıyorum. Her emmesinde ucum kopuyor sanki. Forumda kimse bu tür bir şikayetten bahsetmemiş Allah Rızası için yaşayan varsa nasıl çözüm buldu bende mi bir sorun var yardım edin
Tugce Oldugugibibiri silikon uçlu, uçsuz fark etmiyor ilk 2 hafta ağrı oluyor maalesef. Ben de günlerce ağlaya ağlaya emzirdim. Geçecek hiç acı hissetmez olacaksınız. Biraz daha sabır
co2041 Oldugugibibiri silikon uçta da acıma oluyor hatta benim göğüs ucum yarıldı kanlı süt bile aktı ama lansinoh krem kullandım 2 günde faydasını gördüm hem emzirme sırasında temizlemek gerekmiyor lansinohu
kereminannesiiiii Oldugugibibiri canım bende 6 gün önce doğum yaptım üçüncü çocuğum ve üçünde de hep yara oluyor göğsüm bunda da yara oldu hakiki zeytinyağı sürdüm göğsünün ucuna ve ilk defa bu kadar kısa bı sürede geçti yarası bir gecede düzeldi bugün hiçbir ağrı hisettemedim deneyin istiyorsanız bebek emmeden temizleyin gogsunuzu ben öyle yaptım ve faaydasini gordum
Alpitom Oldugugibibiri ucu olmayan göğsümü emzirirken benim de ağrıyor ama ilk zamanlardaki gibi değil. Bebeğim 10 aylık şu an olduköa acısı azaldı sizin de geçecek emin olun zaten büyüdükçe silikonu da bırakacak
Oldugugibibiri Dün o kadar canım yandı ki artık dayanamayıp emzirmeyi bıraktım. Bugün de acısından mıdır nedir sütüm neredeyse hiç gelmiyor. Sağıyorum yine gelmiyor.
Oldugugibibiri Tugce öyle mi? Herkes 8 aydır 11 aydır silikon uç kullanıyorum diye yazmış ben kimsede acı olmuyor benim bebeğimde kavrama sorunu var sanırım ondan acıyor diye düşünmüştüm. Bitecekse sabrederim artık
Oldugugibibiri co2041 öyle mi sabırla devam edeyim o zaman sütüm kesildi neredeyse bir günde. Çünkü emzirmek istemiyorum öyle bir acı duyuyorum ki
co2041 Oldugugibibiri ayva çekirdeklerini bir suyun içine koy karıştır 1-2 günde jel kıvama geliyor göğüs uçlarına onu da sürebilirsin
Tugce Oldugugibibiri ben de öyleydim yarıklar olmuştu. Biraz mola olsun sağıp vereyim dedim bir gün. Bir baktım pompa tazyikle kan doluyor. Garmastan pomat çok iyi geliyor. İyileşince de lansinoh iyi geliyor ama kötü duruma gelirsen lansinoh kurtarmaz
Oldugugibibiri Tugce henüz kanamadı ama inanılmaz acı çekiyorum silikon ucun arasında kıstırıyor diye sanırım
Minikprensinannesi1 Bende silikon uç kullanmıştım benimde oldu ağrı acı ama sonrasında geçiyor normal yani lansinoh krem rahatlatıyor ama.bi tavsiyemde belli bi zaman sonra uç kullanmayı bırakmanız sonra alışınca bıraktırmak zor olur ben 40 gün kadar kullandım sonra deneyerek bıraktırdım ilk zamanlar ağlıyodu ama şuan bi sorun kalmadı bebeğim 2 aylık şuan
Bussskk Bende silikon kullanıyorum, ilk haftalardaki acı kaçınılmaz maleseff. Krem bende hiç işe yaramadi. Hakiki zeytinyağı sürdüm yarası çabucak iyileşti ama yinede emerken acı oluyor oda zamanla geçiyor. Sabret, yavrularımız için güçlü olmak zorundayız
Oldugugibibiri Bussskk düne kadar sütüm çok güzel geliyordu dün nasıl ki silikon göğüs ucuna başladım bugün sağsam da 10 ml zor çıkıyor iki göğsümden. Acı çektiğim için kesildi mi nedir bilmiyorum
Bussskk Oldugugibibiri silikon uçtan olduğunu zannetmiyorum, göğsünü her defasında tam boşalttığından emin ol çünkü bebeklerin her öğünde aldığı miktar az olduğundan emzirmen bitince geriye kalan sütü sağman gerekiyor, yeni süt gelebilsin. Eskisi içerde kalinca tıkanıyor bilgin olsun. Bebeğin beslensinde ha silikonla beslenmiiiss ha biberonla. Hiç takma bunları bebeğin için sen mükemmel bir annesin
Eren18 Oldugugibibiri merhaba canım bende 2 ay önce böyle konu açmıştım canım o kadar yanıyordu ki ama geçecek hiç kendini üzme ağlıyordum dayanamıyordum İnan emzirmek bile istemiyordum ama hepsi geçiyor. 2 ay oldu. Bende silikon göğüs ucu ile emziriyordum bi taraftanda sağıyordum makine ile resmen canım acıyordu kanıyordu göğüslerim. O süreçte zeytinyağı kantoran yağı sürüyorudum göğüslerime birde lonsinoh göğsüm ucu Kremi yumuşak olsun diye. Sağmayı bıraktım 1 ay önce de silikonlu emzirmeyi bıraktım. O zaman da çok acıdı başa döndüm sandım. 2 hafta da oda geçti yeni yeni rahat emziriyorum artık. Gerçekten şuan o kadar rahat ki geçiyor hepsi sadece sabret sık dişini..
Oldugugibibiri Eren18 silikonu çıkarınca asla almıyor silikona alıştık benim de acılarım dindi sayılır ama bu sefer de bundan koparması güç olacağa benziyor