Canım yenidoğan bebeklerin hepsinde hemen açılmıyor gözyaşı kanalı darlık ya da tıkanıklık vardır muhtemelen bizimki de aynıydı ben kaynatılmış ılınmış suyla temizledim çapaklandıkca ama damla kullandık geçirmedi doktorum masaj yapmamı önerdi valla çok etkili oldu 1 ay çekti 2. ayın başında masajla 1 hafta da geçti görme alanı testine gittiğimizde göz doktoru baktı tıkanıklık geçmiş dedi. Masajı şöyle yapıyorsun günde 3 defa her seferinde 30 yapıyorsun göz dibine yani gözyaşı kanalının olduğu yere arka arkaya 30 defa basıp çekiyorsun ben emzirirken yapıyordum rahat oluyordu. Düzenli yaptım ama hiç aksatmadım