Tazebabyy
sizin yorulmanız dışında bebeğiniz için de eziyet. Kendi kendine uyumayı bilmiyor ve devamlı bölünen bir uyku. Kalitesiz uyku sonrası sinirli, yemeyen bir bebek. Dolayısıyla gergin ebeveynler. Kendi kendine derken daha az destekli demek istiyorum. Okuduğum kitaba göre yatır-kaldır yöntemi var. Öncelikle bir rutininiz olmalı gündüz ışık açık gece loş ışık sessizlik aynı saatlerde olmalı tabi her gün. Besleyin artık uyku vakti geldiğini söyleyin. Sonrasına ben söyle devam ediyorum.anne yanı Yatağına yatırıp ben de yanına uzanıyorum ya da oturuyorum pışpışlıyorum. Ağladığında kucağıma alıp sakinleştiriyorum sustuğu saniye Yatağına koymanız lazım. Defalarca tekrarlanabilir. Kararlı olmalısınız. Zaten birkaç gün içinde yatağına yatırdığınız zaman Yüksek ihtimalle sadece pışpışlamakla uyuyacaktır. Hatta sonrasında daha da destek azaltıp sadece yanında kalarak uyumasını sağlayabiliriz ben bunun için biraz daha bekliyorum ama. (Kitap bebek bakım sorunlarına mucize çözümler)