Aslan evet canım ven önceden de biogaia kullanıyordum onuda ek olarak verdi cidden cok rahatladı bebeğim cok korkuyordum kolik olucak diye akşam saat 9 gibi başardı aglamaya ıkına ıkına cocugum kıp kırmızı olurdu nasıl korkardım nasıl ağlardım amam cok şükür rabbime gecti bence dene derim ikisini bir biogaia içiriyorsım günde 1 kere 5 damla ben genelde 9 gibi veriyorum ardından 12 1 gibi gece uyanıyır surubu u veriyorum günde 3 kere 1 cay kaşıgı veriyorum