Alpaslaninannesiii İdrar yaparken yanma oluyo kanlıda gelmeye başladı sanki yara var gibi her 2 ayda bir tekrarlıyo oğlum hasta şu an hastaneye gidemiyorum eczaneden yanma ilacı alıyoruz ama artık bağışıklık kazandım onada etki etmiyo napmam lazım
Asya2703 Alpaslaninannesiii aynı sorun bendede vardı ürolojiye gittim ve günde iki tane iğne oldum kanıma karışmıştı enfeksiyon muhakkak bir gidin üroloji bölümüne allah yardımcınız olsun çok zor
snowflake Alpaslaninannesiii offf o sorun bana da sürekli oluyor en son ödem olmuştu idrarımı yapamıyordum oturmak bile acı veriyordu ilişki kesinlikle geri duruyordum
pogacayanakli_aylamm Alpaslaninannesiii bende xe ayni durum var suyu iciyorum direk lavobaya gidiyorhm. Böbreklerime agrisi vurmus durumda. Daha gidemedim. Idrarda kan da iyi degilmis siz yine bi doktora gorunun
Asya2703 Alpaslaninannesiii kendi başınıza ilaç alıp kullanmayın 🙏🏻 Üroloji bölümü size çok iyi yardımcı olur
snowflake Alpaslaninannesiii inanın ben doktoruma gittigim de aşagıdan muayne etti doktorum okadar zorlandı ki aletlerini nile düzgün kullanamadı ödemden hep kapanmış agladım resmen muayne ederken