Gamze_67 Anekdot bilemiyorum canım 3 4 gündür şişlik vardı bizde dün akşam altta beyazlık vardı bugün baktım açılmış ustu
A_m_e Gamze_67 yani hiç mi belirtisi olmadı masallah valla hem atak haftaniz hem dış süreci masallah kuzuma. Biz zorlu süreç lerden geciyoruz