Rbashn53 Merhaba kızlar. Kızım 8 ay 15 günlük ama henüz doğru düzgün ek gıdaya geçmiş değiliz. Üç dört gündür veriyorum daha doğrusu vermeye çalışıyorum bir şeyler. Sizler ne durumdasınız benim gibi olan var mı?
pogacayanakli_aylamm Rbashn53 cok gec kalmissiniz. Bebeginiz reddetmesi ve alismasi zor olur besinlere. Ben 6 aylikken tamamen geçtim ek gidaya simdi mercimek corbasi pirinc bulgur pilavi yogurt yoğurtlu corbalar tarhana çorbası veriyorum kahvaltida tuzsuz peynir, yumurta veriyorum
Rbashn53 TheBaby bu kadar beklemedim ki :) 6. Ayından itibaren veriyorum doktorum zorlama sütün yeterli geliyor demişti 7. Ayında bunu söyledi ben yine ara ara oyunlarla veriyordum ama asla istemiyor
Hayatkisa1126 Rbashn53 9 Şubat dogumlumu bizd 8 ay 15 gunluguz üzülme canım nasilsa ömür boyu yemek yiyecek günde 2 ovun ver 1 hafta yavaş yavs gün gün artır birden yüklenme bağırsaklar yorulur bebek sıkıntı ceker
Rbashn53 Hayatkisa1126 evet canım 9 Şubat doğumlu. Öyle evet ama annelik psikolojisiyle yese artık diyorum. Cok şükür gelişimi iyi ama hamdolsun😇
Linaninannesiii Bizimkinin çıktı ne zaman bişey versem mesela peynir ya da brokoli diyelim o 4 dişinin arasına getirip yemeye çalışıyor hoşuna gidiyor böyle bi deneyin.sert verin kemirsin. Annem geçem havuç ver haşlamadan kemirir hoşuna gider dişleri de kaşınıyo madem dedi
Rbashn53 Linaninannesiii bende cok denedim püre hiç vermedim çatalla ezdim ki öyle alışmasın diye ama hemen tükürüyor. Tükürmese boğazına değdiği anda öğürüyor ne yazık ki
Wanderlust Rbashn53 ek gidaya 6.ayda gecilmesinin sebebi artik anne sutunun 6.aydan itibaren bebek icin yeterli besin ve enerjiyi uretemeyisinden dolayi. Gunluk 9.aya kadar 1 cay bardagi olacak sekilde ek gida vermeye calisin 9-12 ay arasi da 2 cay bardagi toplam. Bebeginiz yeterince buyumus bwl olarak eline verin haslayip o sekilde yesin. Pure yapmayin onun yerine catalla ezip yedirin bwl yapamayacaginiz besinleri de. Saglikli gunler dilerim
Rbashn53 Wanderlust evet 6. Aydan beri deniyorum bende canım. Söylediğin şekilde denemiştim yine de denerim umarım işe yarar. Sağlıklı günler 😇
Ulku_06 Rbashn53 Ben pürelerin içine sütümü dökerek başladım. Mesela patates, avakoda, muz, havuç vs… Bunları püre yapıp, sütümü de koyup çatalla ezip verdim.
Enfalmina Rbashn53 9 şubat doğumlumu benim kızımda tam 8 ay 15 günlük😍baya gecikmissin canım ben kahvaltı öglen çorba akşamda muhallwbi yapıyorum
Rbashn53 Enfalmina evet 9 Şubat doğumlu canım 😇 6. Aydan beri deniyorum canım asla kabul etmiyor ek bir şey. Doktoruma danıştım 7. Ayında sütün gayet yeterli zorlayıp inada bindirme çocuğu dedi. Bende zorlamadan tatlı tatlı ufak ufak verdim ama yok öğürdü istemedi Şimdi daha iyi bende çok hevesliyim. Böyle sizin gibi kahvaltı yaptın akşam yemek yesin. Maşallah size 😇
Enfalmina Rbashn53 oda al>şır illaki merak etme azar azar ver hafif püre yap.taneli istemiyosa sonradan yavaş yavaş pütürlüye geçersin🙂