Zuhalhlt Ben 15 gün önce sezaryen oldum acaba ne zmaan korse takabilrm çelik balenli korsem var denedim takmayı çok sıktı takamadin korktum zaten dikiş yerlerim halen acıyor. Ne zaman taksam korseyi ya da başka önerileriniz varmı göbeğim kalsın istemiyorm
Kadernur Zuhalhlt canim ben 1 haftq oldu sezeryan olalı ve cikar cikmaz ameleyqtan doktorum hemen tak dedi 1 saqt sonra hemen taktim halla takıyorum bastq acıyor ama ben korseyle daha rqhat yürümeye basladjm
Kayracim Zuhalhlt ben 2doğumda da kullanamadım korse canımı acıttığı için benim göbeğim felan kalmadı ama benim doktorum istediğin zaman kullanmaya başlayabilirsin demişti.
TheBaby Zuhalhlt Çelik balenli takılmazki. 3 ay sonra takılır o. Sezeryan için medikalden ameliyat korsesi alınır cırtlı. Ameliyatın hemen ertesi günü takılır. Eğer takılmadıysa sonradan takmakta fayda etmiyor malesefki
Mizmizmyrtle Zuhalhlt ben sezaryenden bir hafta sonra takmaya başladım doktorumda öyle demişti hiç bir sorunda olmadı 38 günlük olduk hala takıyorum
Oglumunannesiyim Zuhalhlt ben de sezeryan oldum doğumdan sonraki gün hemen takmaya başladım cirrcirtli benimki inanın korse takinca daha rahat oldum ayağa kalkınca karnım yigiliyor su kesik yere toplayınca çok rahattı 26 gün oldu halen daha takıyorum bence takın sizde hemen yürümek bile kolaylaştıriyir bı nebze