Bet6766 Yeni doğum yaptım 25 gün oluyor 3 aylık iğne felan dediler ama en etkilisi hangisi bilmiyorum. Siz nasıl korunuyorsunuz. Bilgisi olanlar yardımcı olsun lütfen.
Lavina Bet6766 ah benimde kafamda deli sorular 1 evladım var hamileyim 2 den sonra çoçuk düşünmüyorum ne yapsam bilemedim sprial mi yoksa iğne mi Düşünüyorum sadece
UraSsmom Bet6766 Valla 2. kazayla olunca bende düşünmeye başladım kara kara. İğne+prez. olacak gibi. Spiral hiç düşünmedim, hem onu bi tarafına sokturamam hem de etrafım ve duyduklarım, spiral kayıp hamile kalan çok fazla.
nesee Mommqueen valla.etkili mi bilemedim gecen bi resim gördüm yeni doğan bebek elinde spiralle korkuyorum açıkçası 🤭
SerapEO Lavina bnce kordonlarını bağlat yaşın kaç bilmiyorum ama bir yaştan yoksa sprel çürüyor ve ameliyata kadar gidiyor
Mommqueen Bet6766 canım ona bakarsan her yöntemde bi risk var hiçbiri zaten %100 korumyyor benim cevremde herkes 10 yılı geckindir kullanıyor kimsede kauma olmadı ben 4 yıl korundum hiç bi sorun yaşamadım ilk doğumdan sonra şimidi 4 ay önce iknci doğumu yaptm yıne taktrdım
Kubrasolmmaz Bet6766 bende 1 senedir var öok ağır kaldırmadığın sürece kolay kolay asla kayma yapmıyor benimde 1 yaşında oğlum var 40 çıktığından beri takılı hiç sorun olmadı
Toprakseyran Bet6766 evet benim ablam 2 yıl spiral ile korundu sonra sürpriz bir şekilde hamile olduğunu öğrendik spiral kaymış ve hiç haberi yoktu yani spiral a güvenmedim açıkcası o yüzden taktırmadım yani şans a yaşamak gibi spral ya kayarsa ya kaydıysa sonra pat diye çift çizgiyi görüyorsun testte. Yani her bünyede aynı deil tutan var tutmayan var birde yıllarca koruyup da sürpriiiiizzz diye hamile kalanlar da çok var 😊 risk olarak görüyorum yani
Yorgunannecik Mommqueen orada onun varligini hissediyormusunuz takarken dogumda alttan.baktiklari gibi bir acımı
Yorgunannecik Mommqueen orada onun varligini hissediyormusunuz takarken dogumda alttan.baktiklari gibi bir acımı
cnn-48 Mommqueen cok aciyormu canim ya ben ilk dogum yaptim ikinciye cabuk kaldim ve 3 istemiyorum tamamen esim baglatma taraftari deil spiral düşünüyorum ama korkuyorum nasildir diye
keskebirazuyusam UraSsmom İğneyi kendimiz mi temin ediyoruz? Bende iğne yaptırmayı düşünüyorum, bilginiz varsa yazabilir misiniz lütfen 💜
Cicegiburnunda UraSsmom kazayla nasıl oluyor bende onu çözemiyorum korunurken mi korumasız mo oluyor kazayla dediğiniz 😂🙏🏻
Elif_sekerr UraSsmom halı sirkelemediğiniz sürece ani hareketler yapmadığınız sürece kayma ihtimali yok diyorlar . Bende spiral taktırıp da hamile kalanı duydum . Bi tane akrabamız halı sirkelerken kendisinden bişey kaydığını hissetmiş ay diye seslenmiş anneme . Diğer ay hamile olduğunu öğrenmiş spirali kaymış ama hissetmiş mesela o kadın .
UraSsmom keskebirazuyusam Daha doğum yapmadım o yüzden tam bilmiyorum ama bildiğim eczaneden alıp sağlık ocağında vuruluyomuş 🤗 Bide tabi doğum yaptıktan sonra üzerinden ne kadar geçmeli bi zamanı var mı bilmiyorum
keskebirazuyusam UraSsmom ben 6 ay önce doğum yaptım prezervatif ile korunuyoruz ama ek bişeyler daha olsun istiyorum. Çok teşekkür ederim cevabınız için. Hayırlı doğumlar 🥰
Burculiceee Bet6766 Spiral yada doğum kontrol hapı spiralin kayma riski var doğum kontrol hapını düzenli kullanırsan %99 koruma sağlıyor
dlymtn1258 Mom4565 benimde düşüncem bu en sağlam yöntem çocuk sayıyı yeter diyorsanız en doğru yöntem gerçekten bu arada sezaryen ile mi doğum yaptınız