ozi Phtc biberonu bırakıp kaşık fincan, eds, kaşıklı biberon gibi alternatiflerden birini kullanmalısınız
Miniktavsan Phtc ilk baslarda sarılıktan dolayı bende hep biberon verdim ve beni emmedi malesef zor bir süreç canım. Mutlaka her beslenmede memeni teklif et zorla değil ama emmezse sakın zorlama daha çok inatlasıyorlar. Ten tene temas kur göğsunde tut emmesede. Az az emzirmeye baslamıstım ben o sekilde. Zamanla biberonu kestim sadece emzirdim acıkınca emdi ve suan 9 ay bitti biberon vermeye çalısıyorum almıyo 🤷♀️ umarım basarırsınız canım Bi şekilde doyuyorlar ama her anne emzirmek istiyor tabi 🌼
Nilikra Phtc 2 ay senin gibi verdim ama benim sütüm sağdıkça azalma yaptı çünkü bebek gibi cekemiyo hiç bi sağma makinası. Bi gün vermicem artik.biberon dedim . Sabah uyandiginda verdim sonra kızımla kendimi yatak odasına kapattım sadece basında bekledim uyandıkça emzirmeye çalıştım . Ilk çok agliyorlar ama sonunda.mutlka emiyo. Çünkü emmeyi biliyo. 3 gün o odadan üç çıkmadım onunla 😁 sonunda döndü memeye. Dene bi derim .
Martannesi03 Phtc canım benim oğlum 2 buçuk aylık şuanda benim kide gündüz emiyo akşam 8 le 12 arası asla emmiyo. Çok sinirlendim biberon veriyodum geceleri 1 kere. Ama 3 gündür kucağımda şarkı söyleyerek birazcık yüksek sesle memeyi almasını sağladım 🙃 bı anda bana baka baka emmeye başladı 3 gundur gece emmelerini böyle başarıyoruz maalesef 🤔
sedadmr Phtc başarılı bir ebe biberonu kesin , memeyi alana dek teklif edin ve bu süreçte acıkır deyip biberon vermeyin demişti mutlaka alacak doğasında var çünkü