Asilinannesi1 Mucizemm344 biz günde 8kez 5damla veriyorduk ekim ayağımdi diyebilirm ondan sonra çok rahatladık
duyguanne Biz bu damlayı laktoz intorelansı için kullandık bununla birlikte biogaia da kullandık ben bunun gaz damlası değilde laktaz enzimi içerdiğini biliyorum . Her emzirmeden önce 6 damla kullanmıştık