Merhabalar ikzilerime 4 aylıkken başladım ek gıdaya tatdırıyordum herşeyden. Şu ann6 ay 3 günlüğüz ama ben nasıl kahvaltı yaptıracağımı bilemiyorum sizce nasıl olmalı 😊birde acıktıklarında direkt yemek çorba veya meyve yemek istemıyorlar illa mama ve emmek istıyorlar normal mı acaba sizlerin nasıl acaba