Melisaasa KızlR kızım ağladığında ne yaparsam yapayım susmuyor 19 aylık dışarı çıkarıyorum , yemek veriyorum eline bi şeyler veriyorum tv açıyorum şarkı açıyorum oyun oynumuyorum asla susmuyor bende kendi haline bırakıyorum ağlıyor baya doğru mu ?
elmadilimim Melisaasa diş çıkıyor olabilir ağzını arada kontrol edin tetagil var biraz iyi geliyor veya ağrı kesici verebilirsiniz. ama diş değilse doktora görünün, belki alerji vardır ağrısı vardır
kuzeyto Melisaasa valla aglamanin da bi cesit iletisim oldugunu, panikle bi an once susturmak yerine onu anlamaya calismak gerektigini soyluyorlar anlayana kadar da aglayacak artik, gormezlikten gelme gibi degil ama tabi