Kızlar 39 günlük bebeğim var anne sütü ve mama veriyorum sütüm yetmediği için 3 gün öncesine kadar Aptamil veriyordum gazını çıkarıyordu ama kaka yapması durmuştu ikiniyordu sürekli şimdi sma ya geçtim çok şık kaka yapıyor gazını rahat çıkarıyor ama arada kusuyor çok yiyorda olabilir durmak bilmiyor çünkü vermeyinca ağlıyor şimdi bu mama yarıyor mu yoksa şık kaka yaptığı için yaramıyor mu