Merhaba herkese 🤗
kızım doğmadan önce asla ayağımda sallamıycam diyordum ama şimdi ayağımda sallayarak uyutuyorum 😞
bundan önce uyksu gelince yanına yatardım burnunu yüzünü severek uyuturdum hafif bir müzik eşliğinde hemen uyurdu ama 4. Ay atağından sonra asla bu şekilde uyutamıyorum çok zorlanıyor uykuya dalışta bende ayağımda sallamak durumunda kaldım
sizler nasıl uyutuyorsunuz bebişleri ☺️