Selam kızlar doğdumuzda 3 paket kadar prima premium care kullanmıştık kızıma sonra pampers pure aqua kullandık smdiye kdr ama her yerde bulunmadığı için bir de maliyeti arttığı için ya molfix ya da baby turco doğadan denesem mi diyorum sizce siz neler yapdınız kullanıyorsunuz tecrübelerinizi alablr miyim