Prensesbella ben bebeğim 3 aylıkken başladım diyete yani diyet dediğim kendi kafama göre yine her şeyi yedim sadece abur cubur tatlıyı kestim 1 buçuk ayda 5 kilo verdim doğum kilomun da altındayım şu an devam da ediyorum 3-4 kilo daha versem tam istediğim gibi olacak acelem yok yavaş yavaş gidiyor. Şok diyetlerinden uzak durun bol bol protein, yeşillik, çiğ kuruyemiş yiyin. Su için sütünüz artar bile ben maşallah diyeyim sütümde hiç bir sorun yaşamadım sadece kendinizi aç bırakmayın ara öğünleri atlamayın 🙏🏻