duyguarsddn25 Yaklaşık 2 aydır bu sesle uyutuyorum aklımdan da acaba zararı olur mu diye düşenceler geçiyor kullanan varmı?
Smy16 duyguarsddn25 14 aylık oldu kızım hala onunla uyuyo artık bize ninni gibi geliyo o sinir bozucu ses
dwoz duyguarsddn25 valla bizde emerken uyurken ağlarken nerdeyse günün çoğunu bu sesle gecırıyoruz aksam olunca benım kafa bi dünya oluyo bu sesten o ayrı
Tuti29 duyguarsddn25 40 günlük 1 aydır bu sesi her anında kullanıyorum kolik bir de eşim hala alışamadı bana ninni gibi geliyor 🤣 ama bıraktırmayı düşünüyorum
tugbahy6 En az 10 senedir yağmur sesi ve süpürge sesiyle uyuyorum ben çok seviyorum 🤣 kızım da onunla uyuyor (5aylık) uyuduğunda kapatıyorum genelde