Merryyy Kan pıhtılaşmam var daha önce 2 bebeğimi kaybettim son gebeliğimde iğne ve corasprin kullanmıştım bugün biontech aşısı oldum aşı sonrası kan sulandırıcı kullanan var mı acaba ?
Segeson Merryyy bende de kan pıhtılaşması var 2 genimde 11 haftalık bir kaybın var. Sonra çok şükür iğne ve hapla bebeğimi kucağıma aldım. Tek doz oldum kan sulandırıcı kullanmadım sıkıntı olmadı. Bence pıhtılaşma düzeyi önemli benmki çok yüksek değildi.
yorgunanne28 Merryyy canm ben 4 ası oldum . Biri hamile iken. Suan yoldaym kan vermeye gidiyorum hastanye doktorla görüşücem bende sağlık ocagında test yaptırmıstım benmde kanımda pıhtılaşma çkktı sağlık ocagına cok guvenemediğim için suan hastaneye gıdıyorm
Merryyy Segeson benimde 3 genimde var genetikteki doktor hamilelikte kullanmana gerek yok demişti ama kendi doktorum kullandırdı şuanda da napsam bilmiyorum doktorum gerek yok dedi ama
Skn233 Segeson doktor sadece coraspirin verdi ve hamile kalınca kan sulandırıcı dedi siz hamile kalmadan mı kan sulandırıcı kullandınız
Segeson Skn233 yok kan testi yaptık doktor kese var dedi iğneye başladm. 12-20 hafta arası kanamam oldu kahverengi hapı kestik iğneye devam ettim doğumdan 1 gün önce iğneyi bıraktım