Yigithamzamom işte hasta olmadan öncede enfeksiyonluk durumu vardır belirtisi yoktur. Hastalanınca içimize kurt düşüyo zaten. Mesela benim oğlumun dilide 2aydır falan beyaz. Doktora gittiğimde sordum bişey mantarı dedi adını söyledi unuttum. Bi zararı olmaz dedi hala geçmedi. Peşine düşmezseniz hiçbir doktor ilgilenmiyor malesef