Asyatosunannesi elektrikli lansinohtan memnun değilim, başlangıçta acil cihaz almamız gerekiyordu eczanede webaby vardı o bile daha iyi. Emziren anneler pek farketmiyor bebekte emdiği için sağıncada geliyor diye. Ben sadece sağım yapıyorum ve vakumu sıkıntılı iyi çekmiyor. 2 emzirme danışöanı söylemişti inanmamıştım. Kraft tan memnun olanlar var yada mamajoo dan. Philips avent en iyisi alabilirseniz tabi.