Minikmucizemmmmmm Prematüre bebeğim 9 aylık bende kararsız kalmıstım almadan önce ama bebegım adım atmayı ögrendi iyikide almısım
haziranin25i Alaranaz kızımı 5 aylıkken koydum sadece 15 gün kullandik ondan sonra emeklemeye başladı kaldırdık. Ne yararını ne zararını gördüm. 6 aylıkken koltuk kenarlarında yürümeye başladı şimdi yürüme arkadaşıyla dolanıyor ortalıkta ❤️
Nohutannesi Alaranaz ben kullanmadım. Okuduğum olumsuzlukların gerekçeleri bana mantıklı geldi çünkü. Bir de kısa süreli kullanılacak bir şey. Yani bir kaç ay belki. Öyle kocaman bir şeyi bir ay kullanmak icinde almak istemedim. Zaman cabuk geciyor zaten geçti gitti.
haziranin25i Alaranaz yürüme arkadaşı almanız daha doğru olur bence belki biraz emniyetsiz gibi gelebilir ama peşinde dolanmak sizi yormazsa o daha güzel 🐣
2maviboncuk Alaranaz Büyük oğlumda kullandım çok seviyordu 9aylik yürüdü küçüğümde binmek istemedi 12aylik daha yeni yürüyor yürütece mi bağlı bilmiyorum ama bence yürütec kurtarıcı hele ki tek bakıyorsan
Alaranaz haziranin25i evet onu da araştırdım ama daha 8 aylık kullanabilirmi ki onu üzerinde oyuncağın 12 ay yazıyor
haziranin25i Alaranaz 5 aylıkken aldık. 8 aylıkken kullanmaya başladık şuan 9 aylık 1 ay oldu. Adım atması daha sağlam oldu diyebilirim. Yurutec parmak ucunda ittirmeye ve ayak kası gelişiminde sıkıntı yaratabiliyor..
kitapkurdubebeninanasi Alaranaz hediye geldi bize gelmese almazdim 8 aydan sonra koymaya başladım zaten ama pek sevmedi oğlum sadece çamaşır sererken ya da ütü yaparken koyuyorum o da iki günde bir maksimum 20 dk
Tuba_engn Alaranaz Çok kararsız kalanlardandım doktorum söyleyene kadar. Yürüme arkadaşı aldık iyi ki almışım, sıralamalar ek olarak kendi tütünüm çıkıyor sürüyor. Bakalım artık yasa kalmadan yürürüz inşallah.9ay 18 günlük)
05012021 Alaranaz ben kullandım bebeğim 10 aylık ve adım atmaya başladı bile tek başına😍 zararını görmedim
Zelisskk Alaranaz biz kullanıyoruz uzun süreli bindirmediğin sürece sıkıntı olmaz. Yemek yaparken veya wc gidecek olduğum zaman mecbur bindiriyorum yoksa hiçbir iş yapmıycam 🙄