Merhaba kızlar yardımcı olursanız çok mutlu olacağım. Bebeğim 2 ay 11 günlük. Sorun sol göğsümü alıyor ama sağ göğsümü istemiyor, çok ağlıyor. Başlarda anlamadım, farklı nedenler geldi aklıma ama şimdi daha net belli ediyor kendini, daha doğrusu eskiden arada olsa da alıyordu ama şimdi almıyor. Çok ağlıyor. Mecbur sağ göğsümü sağıp veriyorum. Ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum açıkcası tektar nasıl sağ göğsüme alıştırabilirim ? Deneyip etkili yöntemle başaran illa ki olmuştur. Benimle tecrübenizi paylaşırsanız çok mutlu olacağım. Sütümün kesilmesinden korkuyorum ve bir göğüsüm diğer göğsümden farklı kalsın da istemiyorum istemiyorum. Teşekkür ederim şimdiden.