GiybetReis Asuman61 prima premium care kullanıyorduk. Şimdi normal primanın külot bezine geçtik. İkisinden de memnunum.
Aribeth Asuman61 ilk 5 ay pampers pure kullanıyorduk. Fakat hem çok pahalı hemde bulmak çok zor. Sleepy bio natural geçtik çok memnunum.
yasacmalamalo Aribeth bizde 3 bucuk aylığız ben de bu sebebten degıstırmek istyrm bakalm molfix ya da sleppy dusunuyrm bende
Vanilyaaa Kızım doğduğundan beri sleepy kullanıyordum 3 yaşında bezi bırakmadı bende maddi durumumu zorlayınca BİM’in bezine geçtim gayet güzel sleepy de bir çok kez sızma oldu ama bunda çok şükür sıkıntı olmadı 🌺
whitechocolatemocha Asuman61 yok canım valla hiç olmadı ama sleepy yapmıştı bizde taşmayı ilk doğduğunda 1 hafta kullanmıştım hem pişik hem taşma yaptı sonra molfixe geçtim rahat ettim