Nefeshiramm Şimdi alışveriş yapcam gönderim ücreti toplam herşey 107 TL yazıyor iki ürün alıyorum kapıda birdaha kargo ödermiyim acaba ilk defa alışveriş yapıyorum
Narin9 Nefeshiramm kargo oluyormu bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla gümrükten geçince vergi ödüyorsun 2 katını buluyor fiyat 🤦♀️😂
herseyguzelolacakk Nefeshiramm artık gümrük vergisi getirildi maalesef. Ürün başına üstelik. Yani ordan ucuza aldığınız ürün vergiyle birlikte aynı hesaba gelmiş oluyor
Nefeshiramm Narin9 işte sanırım bu gönderin ücreti dediği o oluyor mesela bazılarında ücretsiz sevkiyat diyor
Woody Nefeshiramm hayır ekstra vergi var. 60 tllik urun almıştım kargo dahil. Kapıda 25 tl civarı ödedim ekstra