Girlsmommy esleminannesi2 doğum belgenizi il sağlık müdürlüğüne bildirsin eşiniz ilk doğumsa 300₺ internetten araştırın detaylı Bilgi yazar
57ezgi esleminannesi2 evet devlet memurları zaten maaş almaya devam ediyo ama özeldeyseniz ve sigortalıysanız doğum parası alıyorsunuz ben 10000 tlye yakın para aldım
cekoslavakporseleni E devletten kurum ödemeleri yazarak bi kontrol et bakalım belki otomatik yatmıştır. Çünkü çocuk Yardımı vesaire için kurumlara çocuk bildiriyoruz ya o sebeple belki de yatmıştır.
esleminannesi2 cekoslavakporseleni evet bildirmiştim ama e devletten bakıyorum sistemsel hata veriyor PTT üzerinden kurumsal ödeme diye bir yer buldum
BurcuKucuk minmin-hanim bahsettiği galiba 300₺ çocuk parası değil. Sigortalı çalışan annelerin aldığı bir ücret var aldıkları maaş üzerinden hesaplanıp yatırılan. Memurlar doğum izninde maaş almaya devam ettikleri için almıyorlar. Zaten başvuruyu da çalıştığı yerin muhasebe departmanı yapıyor.
121312 esleminannesi2 doğum yardımı başvuru sonucu diye arayın sanırım ilk başvuru ordanda yapılabiliyor