Elahilal Biz 1 aylikken 2 numara kullaniyorduk 2. ayımıza geçince hemen 3 numaraya geçtik çünkü sıkıyordu. Sleepy natural kullaniyoruz. n11 den toptan aliyorum. Mesela indirim oluyor. 300 tanesini 200 küsüre almistim. Ve 2 aydan fazla gidiyor bize. Bez derdi de olmuyor