mka2020 Ben , eşim, kayınbabam kayınvalidem annem ablam hepimiz biontech olduk ve çok şükür yan etki hiç olmadı. Herkeste aynı seyredecek diye bir şey yok. Hastalığı nasıl atlatacağımız bile meçhulken lütfen sağdan soldan duyduklarınızla hareket etmeyin🙏🏻 Rabbim ne yazdıysa onu yalayacağız.