Benim bebeğim 3.5 aylıkken öyle yapıyordu ben 4.aya doğru yavaş yavaş oturtmaya başladım şimdi 6 aylık oldu. Bayağı bi kendisi oturuyor aslında bırakınca simdi. Ama az da olsa öne eğiliyor oyuncaklaeina vs ulasmak istiyor cunku. tek bırakmıyorum dik durmasini sagliyorum one egilijce sikinti mi oluyormus.