6 ay 17 günlük bebişim var zaten bir süredir gündüzleri sütüm çok çok azdı mama takviyesi alıyorduk. Artık geceleri de bebişim doymuyor, damla damla 😔 ek gıda da alıyoruz ama bu süreci nasıl atlatacağız bilmiyorum gündüz bir şekilde meyve püresiyle geçiriyoruz ama gece beslenmesi nasıl olmalı bilemiyorum ne yapacağımı şaşırdım iki aydır denemediğin şey kalmadı artık kabullendim sütün az olduğuna ama kesilince napacağım 😔