Hilal8689 en az 2saatte bir mutlaka uyandırın besleyin sarılık olabilir kan şekeri düşebilir Allah korusun uzun süre uyanmiyorsa birde gözlerinin beyazını kontrol edin sarılık varmı. Çünkü sarılık olan bebeklerde uyanmiyor uyutuyor o bebeği benim bebeğimde öyleydi sarılığı atlatinca çok şükür kendiliğinden uyanmaya başlamıştı.