Benim ki çok garip oldu kızlar 5 ay sonra oldum ramazana kalkıcağımız gece leke şeklinde 2 gün oldu geçti dün yine oldum yine leke şeklnde 14 gün arayla öle tuhafki ne çok geliyor bi duruyor orucumuda mahvetti duruyor duruyor iftar saati biraz leke geliyor napcağımı şaşırdım