Daha çok taze annesiniz biraz zaman verin kendinize. Bir kaç ay sonra yavaş yavaş dikkat etmeye başlarsanız kilo vermek isterseniz. Emziriyorsanız süt olsun diye tatlı,hamur işi gömülmeyin yeterli bence. Gerçi ben 2 doğumumda da 2-3 ay sürekli tatlı aşerdim yedim de 😁