Annesininmucizesi_ kim west yonetimiyle 6. Ayda uyku eğitimi verdim. Ayaklanınca zormuş çünkü. Öncelikle gündüz uykularının düzenli olduğu gün başlamalısınız. Diş , ateş , atak gibi günlerde başlamamalısınız. Tatil gibi programları 1 ay kdr etelemelisiniz. 1 ay evde uyumalı. Metodu zaten araştırmışsınız onu uzun uzun yazmama gerek yok. İlk bi kaç gün zorlayıcı geçiyor ama dediğim gibi ben 6aylıkken vermiştim. Şuan 8 aylığız. 16ayda nasıl olur hiç bilemiyorum. Ama mutlaka kararlı olun. Siz ne kadar istikrarlı davranırsanız bebeğinizde okdr kolay adapte olur. Asla tamam uyumuyor yataktan cıkarayım oynasın demeyin hiç bir gün. Ufak bi uyku rutini oluşturun. Her gün uygulayabileceğiniz . Ben odaya gecıp ısıgı kapatıyorum pişpiş açıyorum. Mamasını veriyorum. Kucagımda gezerek oda içinde 5-6 tur atıyoruz iyi geceler dileyip yatagına yatırıyorum. Gün içinde ki uykularında da böyle. Uykusu geldiği an yakalayın . Uykusu gelmeden uyku sürecini başlatmayın.