26 aylık kızım dün gece kötü bir şekilde düşerek dudağını ve damağını patlattı baya bir kan aktı bugün pazar olduğu için doktora goturemiyorum acilden bakmazlar diye.Yemek yerken zorlanıyor keyfi yerinde değil hiç.Daha önce başına gelen var mı krem vs. önerisi olan var mı yazarsanız çok sevinirim