Oykuaygun kesinlikle remington marka alın.Braun kullanıyordum şu anki fiyatı 900 lira ama hiç parasının hakkını vermyor.cocuk olduktan sonra daha hızlı saçımı duzlestirecek ürün arayışına girdim.remington keratin protect aldım çok iyi.390 a falan aldım.ablamda remington pearl var 600e yakındı onu almak istiyordum ama fazla geldi parası.su an trendyolda 475 lira.muthis bir düzleştirici senelerdir onu kullanıyor ve jilet gibi yapiyo saçı.o kdr para veremem derseniz alternatifler var ama kesinlikle remington bakin derim