Merhabalar,
26 aylık oğlum var önceden sallayarak uyutuyordum sonra kendi isteğiyle bıraktı ve ben yanına uzanarak uyutmaya başladım bu süreçte de uyuyana kadar saçlarımla oynarak uyumaya alıştı. O yüzden yatınca direk saçlarımı aramaya başlıyor.bu sebepten kesmeyi sürekli erteledik Saçlarım da baya uzadı. Çok dökülüyor ve bakımı zor oluyor keserse kurduğu bağ zedelenir mi yoksa bi kaç güne unutur mu? Bu tarz duygusal bağlara önem verdiğim için biraz kafa yoruyorum buna. Sizce nasıl bi yol izlemeliyim?