Beren Kızım 9 aylık olcak bı kac gun sonra ama hıc ters donme yok apalama yok sadece otruuyo bıde ellerinden tutunca yuruyo koltuk kenarından tutununca biraz ayakta kalıyo sonra kendini bırakıyor baba dıyo sadece bay bay yapıyo alkıs yapıyo cee yapıyo varmı sizdede böle olan bebeısler tembel mi acaba kızım diyorum yarım dönuyo tam bıle donmuyor abartıyomuyum acaba he burada hiç dişimiz yok
Zhnce Beren benim oğlaaaan 😄 Daha iki gğn önce yüzüstü döndü sonra çığlık kıyamet geri dönemedi falan Çok hantal zayıf ama el ayak hareketli hiç durmuyor buna rağmen asla dönmez Doktor normal dedi yavaş yavaş kendisi yapmaya başlar dedi
Aesma Beren oğlum 9 ay 2 günlük oldu hala desteksiz oturamıyor😟 yerde dönerek gidiyor yavaştan emeklemeye başladı yeni yeni.. birde 4 dişimiz var😬
Melek7 Beren vallahi benim oğlum emekliyor koltuğa tutunup kalkıyor koltuğa tutuna tutuna yürüyor hiç durmuyor 2 dişi var.. ama bay bay cee gel gel yapmıyor baba dede demiyor daha hiçbi şey.. yerinde durmuyo kıpır kıpır ama konuşma yok daha bizde de.. her çocuğun gelişimi o kadar farklı ki.. ayına göre ikimizin bebişi de normal..
Abdisumeyye Beren bnm oğlumda 9 aylk bi tane dişimiz çıktı bizde de emekleme yok koltuktan tutunup kalkıyor bay bay yapmayı öğrendi bu aralar da ellerini birbirine vuruyor bakalım ne zaman emekler😁😊
Kubrakuzey Benim oglanda 8 ay 15 gunluk 7 aylikdan beri emeklememiz var su 3 gundur koltukdan destek alip kalkiyor baba ve dede diyor daha dis yok ama cok hareketli hic durmuyo yerinde
Sarelim Bnm kızım 9 aylık, emekliyor, koltuktan ters yönde kendı ınebiliyor. Nesneleri çıkarabiliyor. Baba dede dayı diyor. Alkış yok bizdede. Tutunup kalkıyor.tırmanıyo.4 dısımız var.çok hareketli