Selam kızlar kızım 6 ay 8 günlük gece 3 4 saate bir beslenmek için kalkıyor önce bir bakıyorum belki alışkanlıktan ya da gazdan uyanıyordur diye sonra ağlıyor bakıyom aranıyor mama yapıyom hemen içiyor aç bi şekilde normal mi acaba gece 3 kere kalkıyor, nette bi dr gördüm bu aylarda gece beslenmesine 1 kez kalkması yetermiş