Minikbezelyemm uzamış sarılığı yoksa hiç problem olmaz. Çok doktora danıştım kendim de yenidoğan hemşireliği yaptım. 15 gün özellikle sarılık riski devam eder, bazen sarılık olur ve bu sarılık 2-3.aya kadae devam eder bu duruma uzamış sarılık denir. Eğer bu durumunuz yoksa bebeğinizi artık acıktığında uyandığında emzirin. Tabi 1 hafta kontrol edin acıktığını bilip uyanıyorsa gece-gündüz 4-5 saati geçmemeli