Gemli öncelikle hayırlı olsun, Allah daim etsin. En başta Siyah şal alın kurtarıcı olur . Her şeyin üstüne takarsınız.(kumaşı kalın olmasın benim boğazımı darlıyırdu zor alışmıştım)
Ben kapanmadan önce yavaş yavaş dolap düzdüm. İkili takımlardan aldım. Çok rahat ve kurtarıcı oluyor. Çalıştığım için genelde hep uzun kumaş ceket, gömlek ,uzun hırka aldım. Bir müddet sonra kombinlemeyi ve ne almanız gerektiğini öğreniyorsunuz . Artık oversize modası da var her yerde bol ve dökümlü kıyafet bulma şansınız da var tabi .