Hercai88 Viyanada yaşıyoruz mozart dinliyoruz haliyle 😂 hastanede dinlettiler alıştı sevdi evde de devam ettik bütün senfonileri ezbere biliyorum artık bende mırıldanıyorum 😂😂
Mrveglsn Liyaa rukye bir sure değildir sünnettir gözümüzle göremediğimz varlıklara kranla şifa veren bi yöntemdir
Yagmurmert Kumsi ben pedagogların önerdiği ninni var o. Ninniler açıyorum genelde uyuyaxagı zaman yada pepee.
tecrubesizanne setenayim ahahahahaha yaa benim kızım da aynı doğduğu günden beri hep böyle şeyler dinliyor uyurken😂😂 Son zamanlarda bülent serttaş’ın 2013de çıkardığı albüme dadandı. Diş çıkarma döneminde sabaha kadar dinlediğimiz oldu bide şu serdar ortaçla düet yaptığı lanet olası şarkının remixini seviyor çile gibi 😣
Yagmur0007 Rukye süresi fön makinası araba ve elektrik süpürgesi sesi ile pis pis pis sesi bunlarla beraber anne karnındakinses dalgalarına benzer muzikler
Maribor Kumsi klasik müzik olarak vivaldi mozart dede efendi dinletiyorum hareketli çocuk şarkılarını çok seviyo küçük ördek kırmızı balık vs dans şarkılarımız da neşet ertaş kesik çayır bayılıyoruz ☺️ mahmut orhan feel Serap sapaz çok tatlısın güzelsin kubat halkalı şeker yalın benimki buray mecnun elif kaya karanlık dünyam tan aç kollarını aşkın nur yengi ay inanmıyorum one way ticket, cris cab english man vs. hareketli şarkılar
Gelincik Gizemmuratoyku önemli birşey ama süre olmayana sure demek ve burdan 10 kişinin bunu öyle bilmesi ve yayılması:)
Tidal Eğlence için Kukuli, mini anima, cocomelon 6,5 aylık kızım tüm şarkıları ezbere biliyoruz ailece :)) uyku için, mozart, buzuki orhan kolik albümü
Nur06 Özlem Çelik hey gidi Karadeniz ,Ajda Pekkan o benim dünyam .uyanıkken dinliyoruz ağlasa bile bunları duyunca susuyor ve hareketleri artıyor eli ayağı 🥴💕
Elcin_2018 Kumsi doğdu Kumsi doğumdan 2 aylık olana kadar süpürge sesli pışpışpış ondan sonra müzikli pışpış hem rahatlıyo hemde uyuyo asla bildiğimiz ninnileri dinlemiyo 😑
Matcianne Benim oğlum yeni doğduğunda beyaz gürültü seviyordu şimdi iki buçuk aylık izmir marşına bayılıyor ben de söylesem internetten de açsam çok güzel bir şekilde dinliyor