Evim 23-24 derece 1,5 tog uyku tulumu kullanıyorum içine sadece zıbın giydiriyorum ama bebeğim hala terliyor ter içinde kalıyor geceleri. Sırtının üstüne yattığında sırtı terliyor yan dönünce terli olduğu için sırtı üşüyor. Bir sürü şey denedim. Çözümü olan var mı?