Merhaba kızlar doğduğundan beri sorun yaşamadım meme + mama weriyordum su son 2 haftadır emmek istemiyor biberonu tek istiyor silikon ucla wermeye çalıştım ama onu da istemiyor aç bırakıyorum cok agliyo genede tutmuyo ne yapmalıyım bana bi r yol gösterin