Tugce55 Avcılar hospital’ı bu konularda tavsiye edebilirim. Doğumum orada oldu. Bebeğimin sünnetini de orada yaptırdık. Çocuk doktoru olarak nevin hanıma ve aydın beye gitmiştik. Aydın beyden memnun kalmamıştık ama nevin hanım çok iyiydi gerçekten. Fakat hala o hastanede midir bilmiyorum. 6 aydır doktora görünmüyoruz, sadece sağlık ocağına gidiyoruz.