Bu gün tam 2 aylık olduk. Hiç yapmazdı iki günden beri sabah akşam ağlama krizleri bacaklar kaskatı mama yemez meme emmez sağlığım sütü içmez. Anneler bizim sorunumuz ne? Gaz damlası sap simplex ve biogaia kullanıyoruz doktorumuz iki defa Melisa damlası da verdi düzenli kullan dedi tamam ama bu çocuk da hala gaz mı var yoksa benim bilmediğim bir sendroma doğru mu gidiyoruz? Akşam ağlamalarına alışkının kolik bebeğiz çünkü ama ya sabahları?