Kızlar 2 yaşındaki kızım son üç gündür aşırı kafasını kaşıyor daha öncede vücudu kuruydu doktora götürdük alerji testi yapıldı bişey çıkmadı mustela Stelatopia krem ve şampuan kullanıyoruz en baştan beri. Yanlız mustela normal şampuan vardı daha önce aldığım kapağı açılınca 6 ay yazıyor bu ay tam 6 Ay geçmiş acaba o mu kaşındırır diye düşünüyorum. Bu gece sabaha kadar uyumadı bana kaşıttırdı kendini :(