Arkadaşlar 6 gün önce doğum yaptım 2 gün önce duştayken sol koltuk altımda beze farkettim. Ağrısı falan yok özellikle dokunmayınca hissedilmiyor misket büyüklüğünde bişey. Acaba bunun sütle falan ilgisi var mıdır bir fikri olan var mı? Hangi durumda doktora gitmek gerekir.