Arkadaşlar 50 günlük bebeğim ablasından hastalık kaptı. Öksürüyor burnunu çekiyorum , sarı sümük çıkıyor ama yine hırıltısı oluyor öksürdüğü yada hapsırdıgı zaman geçiyor, sorum şu burnunu çektim aradan 1 2 saat geçti aspire etmesem ne olur? Yani günde kaç kere aspire etmem gerek