Doğru yatış pozisyonu sırt üstü olduğu için Allah esirgesin hep kontrol edin o şekilde yatirdiginizda. Kusma durumu için tehlikeli olabilir, bir de yattığı zemin yumuşak olmasın başını becerip ceviremez boğulması diye bu şekilde yatirmayin deniyor. Ponçik öyle alıştı demekki.